Prețul pentru optimizarea unui site depinde mult de numărul acestuia de pagini. Sau pe câte cuvinte cheie mizezi ca antreprenor pentru atragerea clienților. Mai mult, fiecare agenție online are prețurile ei. Ele sunt calculate în funcție de volumul de muncă depus și de dificultatea cerințelor celor care le solicită serviciile. De aceea, ne este greu să spunem care este cel mai bun preț optimizare SEO și la cât ar trebui să se ridice tarifele, fără a ne raporta la o serie întreagă de detalii importante. Dar în calitate de profesioniști în domeniu, comparând cererea cu oferta, te putem învăța și pe tine cum să faci diferența dintre un preț optimizare SEO corect și un tarif ieftin, dar care nu-ți aduce niciun beneficiu.

Cum știi dacă o agenție online îți oferă sau nu cel mai bun preț optimizare SEO pentru nevoile tale?

În România, prețurile pentru serviciile de optimizare SEO oscilează între câteva sute de euro pe lună și câteva mii. Un consultant SEO sau un liber profesionist îți poate oferi servicii SEO ieftine, de până într-o sută de euro; iar o agenție online tarife de până la câteva mii. Dar nu în numărul de zerouri constă corectitudinea unui preț, ci în serviciile primite în schimbul banilor investiți.

Ce înseamnă de fapt SEO?

Pe scurt, SEO-ul sau Search Engine Optimization, se poate rezuma la metodele on page și off page de optimizare a unui site pentru a câștiga o poziție mai bună în SERP. În mare, metodele on page cuprind modificarea meta datelor site-ului, precum și a conținutului său, astfel încât toate aceste elemente să cuprindă cuvintele cheie de interes pentru afacerea respectivă.

Pe de altă parte, metodele off page se bazează pe scrierea și publicarea de advertoriale, pe site-uri cu autoritate mare. Acestea trebuie să fie din aceeași nișă cu site-ul care se dorește optimizat. Și să facă trimitere către site-ul în cauză prin legături cu ancore sub forma cuvintelor cheie dorite.

Cum se calculează un preț optimizare SEO corect în funcție de serviciile dorite?

Dacă site-ul tău este format dintr-o singură pagină principală care cuprinde toate informațiile necesare clienților, prețul pentru optimizarea acesteia poate fi de doar câteva sute de lei, în funcție de numărul său de cuvinte. Pe de altă parte, pentru a câștiga vizibilitate online, o singură pagină nu este suficientă și de aceea în prețul optimizării s-ar putea adăuga și costurile redactării și publicării de articole SEO. În general, fiecare articol se taxează separat. Astfel, prețul final al optimizării SEO on page în acest caz, se compune din prețul modificării paginii principale și prețul pentru fiecare articol în parte.

În vederea obținerii de vizibilitate, la fel de importantă este și optimizarea off page. Pentru această direcție, un profesionist SEO îți poate oferi un pachet de publicații unde să postezi articole de promovare. Dar în acest caz, un preț ieftin nu este neapărat un preț corect. Fiecare proprietar de site percepe un anumit tarif pentru publicarea de advertoriale, în funcție de autoritatea site-ului său. De aceea, când costul serviciilor de optimizare off page este prea mic, ar trebui să verifici dacă pachetul oferit nu cumva conține doar site-uri cu autoritate mică, ce nu au putere să te propulseze în SERP. Un preț corect pentru optimizarea off page va fi întotdeauna proporțional cu autoritatea site-urilor propuse de agenția online.

La Digitalgoal practicăm doar prețuri corecte!

Dacă ești interesat de servicii de optimizare SEO profesionale, contactează-ne! Prima ședință de consultanță este gratuită. Iar în cadrul ei, în funcție de nevoile tale, îți vom calcula o cotație de preț potrivită pentru site-ul tău. Noi punem accent pe rezultate. De aceea îți garantăm că prețul calculat de noi este prețul corect în funcție de scopul pe care dorești să-l atingi!