fbpx
 
Luni - Vineri9AM - 6PM
BirouIasi, Strada Dacia nr.2
Conturi social media:

Marketing online5 Metode de a atrage clienții din mediul online prin oferte promoționale

20 iulie 2020by digitalgoal0
https://digitalgoal.ro/wp-content/uploads/2020/07/metode-de-a-atrage-clienti-scaled-1-1280x960.jpg

Afacerile pe internet sunt o luptă continuă. Totul se rezumă la supraviețuirea celor mai puternici. Iar cel care cunoaște cele mai bune metode de a atrage clienții din mediul online, câștigă. Optimizarea SEO este fără doar și poate una din cele mai bune metode de a te face remarcat în SERP. Dar de la a convinge un utilizator al motoarelor de căutare că merită să-ți citească site-ul și până la a-l transforma în client, mai este nevoie de puțin efort din partea ta, ca antreprenor.

De ce să apelezi la oferte promoționale pentru a-ți crește vânzările?

Dacă ai un site atrăgător și trafic bun, s-ar putea ca unul din principalele motive pentru care conversiile întârzie să apară să fie prețul. Când potențialii tăi clienți studiază produsele pe care le ai de oferit, dar nu le achiziționează, înseamnă că au impresia că există o neconcordanță între prețul lor de vânzare și valoarea reală. De aceea, ai putea să-i impulsionezi să le cumpere oferindu-le oferte promoționale. Dar și aici trebuie să fii foarte atent deoarece strategia pe care o abordezi față de reduceri, îți poate afecta reputația, riscând să pari ieftin în fața consumatorilor, dacă nu acționezi inteligent.

5 Metode de a atrage clienții prin oferte promoționale

#1 Oferă discount-uri ocazionale sau sezoniere

Nu este recomandat să oferi reduceri zi de zi. Această practică poate induce clienții în eroare în legătură cu prețul inițial al produselor. De aceea, limitează-te doar la ocaziile speciale și la promoțiile de sezon.

#2 Justifică prețul produselor de lux

Pentru că implică un cost mare de producție, este dificil să oferi discount-uri pentru produsele de lux. Dar pentru a le face mai atractive în ochii clienților, poți totuși să le distribui cu livrare gratuită, sau cu un accesoriu suplimentar care să le facă să pară chiar și mai valoroase.

#3 Răsplătește-ți clienții fiedeli

Fă diferența între clienții ocazionali și cei premium. Stabilește un anumit prag și când valoarea achizițiilor din partea unui singur client îl depășește, ofere vouchere sau lucruri gratuite. Sau, mai simplu, adoptă sistemul milelor utilizat de companiile aeriene și oferă un număr de puncte de fidelitate pentru fiecare zece sau o sută de lei cheltuiți.

#4 Nu renunța la prea mult din preț

Reducerile prea mari pun clienții pe gânduri făcându-i să se întrebe cât costă în realitate produsele pe care le vinzi. În general, toată lumea știe că niciun antreprenor nu vinde sub prețul de producție și atunci când renunți la o sumă prea mare din preț produsele pe care le comercializezi ajung să pară foarte ieftine și lipsite de valoare.

#5 Aplică reduceri la cea de-a doua comandă

Tot pentru a-i fideliza, oferă clienților tăi reduceri, dar nu de la prima, ci de la cea de-a doua comandă. În acest mod, le demonstrezi că produsele tale au valoarea promovată pe site, dar în același timp vrei să-ți arăți și recunoștința față de cei care au făcut deja o achiziție.

Hai să discutăm mai multe despre cele mai bune metode de a atrage clienți!

La Digitalgoal prima ședință de consultanță în domeniul afacerilor online este gratuită! De aceea, hai să discutăm și în privat despre cele mai bune metode de a atrage clienții și să găsim împreună o strategie de marketing care să se potrivească perfect nevoilor tale!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

DESPRE NOIDigitalgoal
Digitalgoal - human centric marketing agency
CLIENȚII NE RECOMANDĂObținem rezultatele dorite
RETELE SOCIALE

Copyright agentie de marketing online Digitalgoal. Toate drepturile rezervate.

Copyright agentie de marketing online Digitalgoal. Toate drepturile rezervate.