fbpx
 
Luni - Vineri9AM - 6PM
BirouIasi, Strada Dacia nr.2
Conturi social media:

Promovare InstagramCat de eficienta este promovarea pe Instagram in Romania, cum trebuie realizata si la cine sa apelezi pentru cele mai bune rezultate?

15 decembrie 2019by digitalgoal0
https://digitalgoal.ro/wp-content/uploads/2019/12/promovare-instagram-digitalgoal-1-1280x853.jpg

Instagram este o platforma sociala cu mult potential. Mai ales cei care administreaza afaceri in domeniul modei, arhitecturii, gastronomiei, design-ului de produs si nu numai, ar trebui sa o ia in consideratie. Poate ca la momentul actual nu pare la fel de populara ca Facebook, dar in functie de nisa afacerii pe care o conduci, ar putea fi exact ceea ce iti trebuie deoarece sunt sanse mari ca publicul tau tinta sa fie deja acolo.

 

Conform ZeList numarul utilizatorilor de Instagram din tara noastra era in luna martie a anului trecut de 1.13 milioane de persoane, iar in ianuarie, anul acesta a ajuns la 3.8 milioane. Cu alte cuvinte, in mai putin de un an segmentul de populatie interesat de aceasta retea sociala s-a triplat si inca exista destul loc de crestere.

 

Instagram se axeaza in principal pe continutul cu un puternic impact vizual. De aceea, se potriveste de minune antreprenorilor pentru care creativitatea sta la baza afacerilor lor. Daca esti un astfel de antreprenor si daca nu ai incercat pana acum sa te faci cunoscut prin intermediul Instagramului, este timpul sa o faci, sau sa apelezi la Digitalgoal pentru maximizarea rezultatelor.

 

Cum se realizeaza o promovare pe Instragram de succes?

 

Ca si in cazul altor retele sociale este dificil pana incepi. Conceptul nu este unul complicat, dar nu te poti astepta la rezultate peste medie fara studiu si cercetare. Ideea ca repetitia este mama invataturii se aplica si la Instagram, iar cel putin pana te familiarizezi cu audienta si cerintele retelei, poti incepe sa te promovezi pornind de la urmatoarele 5 sfaturi.

 

#1 Stabileste un program al postarilor

 

O postare astazi si una peste doua saptamani nu o sa iti aduca prea multa audienta. Utilizatorii de Instagram sunt mult mai pretentiosi decat cei ai altor retele si pun un accent deosebit pe frecventa. Cu toate ca nu se asteapta ca feed-ul sa le fie invadat de postarile unui singur cont, ei se asteapta sa vada continut nou, in mod regulat.

 

Mai ales pentru un antreprenor ocupat si cu alte sarcini, nu este simplu sa fii mereu prezent pe Instagram si sa iti rasfeti audienta cu continut proaspat si select, cel putin o data pe zi. Dar rezultatele merita efortul. De aceea, daca nu esti gata sa te dedici trup si suflet platformei Instagram, iti propunem pachetele de servicii Digitalgoal care includ administrarea conturilor tale, dar si rularea de campanii publicitare.

 

#2 Mizeaza pe un continut divers

 

Pe Instagram poti sa postezi orice de la fotografii, colectii de fotografii, meme-uri, citate, videoclipuri scurte si asa mai departe. Nu exista un tip de continut vizual care sa fie mai atragator pentru public decat altul si fiecare din aceste postari isi are fanii ei.

 

Pentru a afla ce place cel mai mult celor interesati de produsul sau serviciile firmei tale, nu ai decat sa mizezi pe creativitate si sa tot incerci pana dai lovitura. Dar chiar si atunci cand crezi ca ai gasit reteta perfecta, nu te culca pe o ureche deoarece pe Instagram rutina face victime mai repede decat pe alte retele sociale.

#3 Conecteaza-ti contul de Instagram si la alte retele

 

In spatele oricarei fotografii reusite exista minute si poate chiar ore de munca de pe urma careia ar fi pacat sa nu obtii cat mai mult. Un mare avantaj al Instagram-ului este faptul ca poti alege pentru fiecare postare daca vrei sa apara si pe Facebook sau Twitter si daca tot ai facut efortul de a crea continut de calitate, de ce sa nu profiti de aceasta optiune?

 

De asemenea, cauta un plug-in pe gustul tau, special creat pentru Instagram si foloseste-l pentru a afisa pe propriul site fotografiile din postari. Dureaza doar cateva minute pana instalezi si setezi un astfel de plug-in si cu ajutorul lui vei da site-ului afacerii pe care o conduci, un plus de culoare.

 

#4 Fa ca totul sa para uman pentru o promovare Instagram eficienta

 

Bineinteles ca orice antreprenor foloseste Instagram cu scopul de a-si creste cifra de afaceri, dar aceasta retea sociala este gandita in primul rand ca o platforma in care utilizatorii sa-si impartaseasca experientele personale si nu neaparat sa-si faca reclama. Acest lucru explica si popularitatea selfie-urilor. Prin Instagram, persoane din toata lumea au posibilitatea de a se apropia unele de altele intr-un mod intim, fara a se lovi de tot felul de bariere. Iar firmele, ca sa fie credibile si sa castige popularitate, ar trebui sa procedeze exact la fel cu conturile lor.

 

Oamenii sunt mult mai deschisi fata de alti oameni decat de o entitate si de aceea interactiunea cu ei prin intermediul contului de Instagram al companiei tale ii va face sa-ti devina clienti. De asemenea, ca antreprenor, pentru a castiga increderea potentialilor clienti, o alta metoda pe care ai putea sa o incerci este repostarea fotografiilor celor care ti-au achizitionat deja produsele. Astfel, vei demonstra ca esti demn de incredere, iar cei ale caror fotografii le vei prelua, se vor bucura de mai multa expunere.

 

#5 Creaza-ti un #hashtag care sa te reprezinte

 

Daca vrei sa derulezi o campanie publicitara pe Instagram, profita de functia #hashtag. Astfel, vei reusi sa dai un plus de valoare brandului si de asemenea, sa-l faci mai cunoscut. Cu cat gasesti un termen sau o expresie mai originala si mai interesanta, cu atat iti vei creste sansele de reusita.

 

Pe de alta parte, chiar si atunci cand nu derulezi campanii poti si chiar este recomandat sa te folosesti de #hashtag-uri pentru a ajunge mai usor la cei cu adevarat interesati de produsele tale.

 

Promovarea pe Instagram merita atentia antreprenorilor

 

Ar mai fi multe de spus in legatura cu platforma Instagram, dar pentru inceput, consideram ca informatiile de mai sus sunt reteta ideala pentru a putea incepe cu dreptul. La fel ca si pentru Facebook de exemplu, si in cazul Instagram-ului exista tot felul de instrumente de analiza a traficului sau programe cu care va puteti imbunatati experienta ca antreprenor. Instagram este o aplicatie compexa, care cel putin in tara noastra nu a fost inca exploatata la maxim si de aceea o consideram o alternativa excelenta de afirmare. Doriti sa va promovati afacerea pe Instagram si aveti nevoie de o mana de ajutor? Va stam la dispozitie!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

DESPRE NOIDigitalgoal
Digitalgoal - human centric marketing agency
CLIENȚII NE RECOMANDĂObținem rezultatele dorite
RETELE SOCIALE

Copyright agentie de marketing online Digitalgoal. Toate drepturile rezervate.

Copyright agentie de marketing online Digitalgoal. Toate drepturile rezervate.